martedì 28 settembre 2010

My References



Nice to meet you all!


English
Hello, my name is Vincenzo Caccico, i was born in 1982 in a little city near Milan, and till i was young fishing was my passion and my life, now the fishing it will be my passion and my job.
I always traveled with my father as a child, making trip around the world and a few years ago I tried to combine the two passions into beautiful one, no matter how difficult the project.
I am in possession of a scientific degree, and a five-year degree in Sports Science obtained at the University of Milan, and in those years I began traveling as a Tour leader for a large travel agency, Adventures in the World, at whom I owe much of my experience in arranging travel and mediation with foreign correspondents.
Now, after years of hard work in the field i am the responsible for fishing agency Fishmaniatravel http://www.fishmaniatravel.it/, collaborate with an important Italian magazine, Pesca in Mare, and i collaborate as a tester for Jigging Italia srl for the development and promotion of fishing products and Tropical trademark, Xzoga, Hot's, Ocean Tackle International ecc...

The fishing trip is the fulfillment of a dream is for people who love to live.

Italiano
Ciao, mi chiamo Vincenzo Caccico, sono nato nel 1982 in una piccola città vicino a Milano, e fino da giovane pescare era la mia passione e la mia vita, adesso la pesca sarà la mia passione e il mio lavoro.
Ho sempre viaggiato grazie a mio padre fin da piccolo, facendo viaggi itineranti un pò in tutto il mondo e qualche anno fa ho cercato di unire le due passioni in un unico bellissimo, quanto difficile progetto.
Io sono in possesso di una maturità scientifica, e di una laurea quinquennale in Scienza dello sport ottenuta presso l' università statale di MIlano, e proprio in quegli anni ho cominciato a viaggiare come accompagnatore per una grossa agenzia di turismo, Avventure nel Mondo, all quale devo gran parte della mia esperienza in ambito di organizzazione di viaggi e di mediazione con corrispondenti esteri.
Ora dopo anni di duro lavoro sul campo sono il responsabile viaggi di pesca al tropico dell' Agenzia Fishmaniatravel, collaboro con una importante rivista italiana, Pesca in Mare, con l'azienda jigging italia srl per lo sviluppo e la promozione di prodotti per la pesca tropicale dei marchi, Xzoga, Hot's, Ocean Tackle International.



Il viaggio di pesca è il completamento di un sogno è dedicato a chi ama vivere.

Records:
GT: 63 kg Yemen
Dog tooth tuna: 38 kg Rodrigues Island Mauritius
Shark: long tip shark 50kg+ Maldives

Vincenzo Caccico
Mail: vincenzocaccico@gmail.com
Tel: +39 3471302778
web: http://www.fishmaniatravel.it/

Nessun commento:

Posta un commento